TeXova makra pro sazeni uctu

David Kuzela kuzela at mbox.vol.cz
Thu Jan 13 13:07:17 CET 2000

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV pise:

> Sazel bych to jako tabulku, pak se prislusne cary dodelaji samy.

toho jsem se bal :-). tajne jsen doufal v existenci makra umoznujiciho neco
jako:

\accountstyle   = T
\Taccountheader = name
\enumoperations = \true

\newaccount{Pokladna}{211}
\newaccount{Dodavatele}{321}
\operation{Uhrada zavazku v hotovosti}{20}{321}{211}

Coz by vytvorilo:

Asi si to  budu muset napsat sam (jenom cas mi na to chybi).

> Tato autorka pise skvele knihy.

Zkusim se zeptat jeste v Polygonu -- formatovani te knihy napadne pripomina
latex :-).

--
                                   David Kužela