Obrazky v PDF

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Thu Jan 13 12:06:58 CET 2000

> Pokud Acrobat nemate, zrejme ma Illustrator nejaky vlastni prostredek na
> vystup do PDF.

Illustrator ma vlastni PDF vystup - v "Save As" primo nabizi jako jeden z
formatu PDF. Cestu pres Distiller jeste vyzkousim, i kdyz se priznam, ze
jsem doufal, ze veskere produkty od Adobe by mely byt v PostScriptu a PDF
korektni, kdyz uz to vymysleli...

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic