Cestina na TeX Live 4

Jakub Kremsa pfy at atlas.cz
Wed Jan 12 20:06:28 CET 2000

Dobry den,
predpokladam, ze jde o WinEdt. Pak staci v adresari WinEdt\Bin najit soubor latex.bat a jeho obsah prepsat napr. na:
cslatex %1 %2 %3 %4 %5 %6 %7 %8 %9
Potom jiz bude WinEdt pouzivat CSLaTeX (samozrejme pokud jsou nastavena prislusna PATH).
Take se da neco nastavovat v adresari WinEdt\Config\Default.

Jakub Kremsa