vodotisk

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Dec 7 13:29:54 CET 2000

Va'clav Studeny' píše:

> Nejlepe  trochu predefinovat \output, (vzit treba jeho definici z plain.tex
> a pripsat do ni ty ramecky.)

Ja bych spis doporucoval postscript. Podivejte se do manualu dvips.dvi,
na str. 39 je popsan trik, jak to jde udelat.

Jina varianta (v latexu) je treba pouziti fancyhdr, obrazek se "ukotvi"
do hlavicky
stranky a automaticky se bude vkladat. Viz fancyhdr.dvi, str. 19 (tam je
dokonce trik, ze se obrazek meni v zavislosti na strane a dostanete
film).

Zdravi
       Jaromir Kuben