XY-pic

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Oct 14 12:41:58 CEST 1998

Petr Kucera wrote:

> Dobry den!
>
>         Mam nasledujici problem. Nejak mi dela problemy v plainTeXu pracovat
> s balikem maker XY-pic. V LaTeXu mi to necinilo problemy. Chtel bych se tedy
> zeptat zkusenejsich, jak se to v plainu resi. Precetl jsem si manual a nevim
> jestli neco nedelam spatne.
>
>         Muj text muze vypadat asi nasledovne:
>
> \input czech
> \input xypic.sty
>
> $$\xymatrix at 1{A\ar[r]^f & B}$$
>
> \bye

XY-pic jsem nikdy nepouzival a neznam, ale pokud
vyuziva LeTeXovske prostredi picture, tak to
plain sam o sobe neumi. Pomoc je v souboru
plaincad.tex, ten je treba nacist na zacatku
dokumentu \input plaincad.tex, a pak uz lze
LaTeXovske obrazky pouzivat i v plainu.
Ja sam takto postupuji napr pri vkladani obrazku
vytvorenych GNUplotem do plainu.
    Mozna je ale tento vyklad zcela mimo misu.
O XY-pic totiz nic nevim.

                         Lubos Kloc