Konvertor Word->HTML a kodovani

Hanuš Adler had at pdas.cz
Mon Dec 9 14:54:55 CET 1996

On Mon, 9 Dec 1996, Milan Kropacek wrote:

> Hledejte na emwac.faf.cuni.cz. Soubor zacina 'wrdia' (Word Internet
> Assistant). Je ovsem nutne mit nejdriv ten Word.

Prominte, ale videl jste nekdy co z toho leze? Ten, kdo to napsal,
patrne v zivote nevidel specifikaci HTML...

Nevim tedy, co je to za verzi a zda treba uz neni opravena, ale to co
jsem zkousel asi pred tremi mesici bylo dokonale nanic.

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Public PGP key available by sending mail to me with Subject: send pgp